Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Wto 22:01, 31 Sie 2010 Temat postu: Re: Re |
|
Ogar 20000 napisał: |
Bo wy paly jestescie...;/ Ja mam Ogara 200 i jak narazie, wiecej go pchalem niz nim jechalem... Caly czas sie piepszy skrzynia. Jedyny plus to pali z pierwszego... ;p Pozdro wszystkich ktorzy pchali motor wiecej niz 8km... xDDD[/b] |
Jak sie nie umie robić to tak jest.
tez mam ogara 200 i nigdy nie pchalem, (raz jak mialem kapcia) |
|
|
pfff
|
Wysłany:
Nie 10:21, 07 Mar 2010 Temat postu: lol |
|
Ludzie, jak to czytam to aż mi się srać chce... Tak wybebesz tłumik w 2T i zrobisz z niego rakietę... Aż żal patrzeć na to. Wiecie w ogóle jak działa silnik 2T? To wam powiem, że potrzebuje rezo od strony tłumika... W innym przypadku będzie słaby jak mucha... Dlatego stwarza się wydechy liczone pod cylinder A te 130km/h to z przepaści osiągnięte... Aż mi się w dupie przewraca od tych bajek... Oryginalny 223 zadławiony max 60km/h odblokowany około 70km/h. Zależy też jeszcze od przełożenia w znacznej mierze... |
|
|
Milis
|
Wysłany:
Pon 11:53, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
Witam!!! Mam Jawe 50 mustang bez żadnych większych przeróbek jedzie 85-90 . Jeśli powiedzie baja to proszę oto zdradze wam sekret sukcesu. Rozwiercone kolanko gaźnika , skrócone kolanko wydechu i wybebeszony wydech oto mój sekret a i bym zapomniał jest jeszcze filtr stożkowy. Jest niezawodna byłem nią w Warszawie ze Starachowic (150km). |
|
|
rejczel
|
Wysłany:
Sob 17:24, 12 Gru 2009 Temat postu: jawa |
|
TAkmoja jawa jedzie z maksymalna predkoscia 80km/h zostala kupiona od pierwszego wlascicilea starszego pana z przebiegiem 5600km i oczywiscie wszystko dziala jak nalezy wymienilem w silniku sprzeglo tarcze sprzeglowe i wszystkie lożyska w silniku na wale rownierz zopałon zostal wyregulowany dysza zostala odblokowana dlawik z tumnika wyjety cylinder obciety o ok 1mm aby zwiekszyc kompresje i tak moj sprzet chociaz ze wiekowy jedzie 80km/h i mija wyszystkie odkurzacze z chin |
|
|
vanhelsing
|
Wysłany:
Wto 13:27, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
JA mam oddławiony i ciągne 60km na zębatce 55 zębów . A cylinder 60cm3 . MAT to jakie ty masz zębatkę w tyle???????? |
|
|
yoi
|
Wysłany:
Pią 22:05, 01 Maj 2009 Temat postu: jawka |
|
jechałem z kolegą ogarem 200 85 KM/h i w 100km/h to nie uwieżę, za pasażera coprawda bujaliśmy się z góry ale sprzet miał odwalony kasy na przecinaka nie żałował tłok to co miesiąc zmiana jak nie częściej szlif raz może dwa razy na sezon jak było trzeba to i 6 dni w tygodniu przy motorach siedział miał jeszcze cz 350 jakąś z dwoma kranikami w baku i wsk strach się bać z nim jeżdzić pojechaliśmy raz do lasu CZĄ i już więcej do lasu z nim nie jeżdziłem. |
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 7:36, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
mat napisał: |
jasne 130km/h tylko że jawka moze jechac v-max 70km/h |
tia moja jakoś jedzie 85km/h i nie narzekam (chociażmoc ma tylko na jedną osobę |
|
|
Ogar 20000
|
Wysłany:
Nie 17:32, 20 Lip 2008 Temat postu: Re |
|
Bo wy paly jestescie...;/ Ja mam Ogara 200 i jak narazie, wiecej go pchalem niz nim jechalem... Caly czas sie piepszy skrzynia. Jedyny plus to pali z pierwszego... ;p Pozdro wszystkich ktorzy pchali motor wiecej niz 8km... xDDD[/b] |
|
|
macie
|
Wysłany:
Sob 21:25, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
jestescie jacys pojebani jawka nigdy kurka ale to nigdy nie pujdzie ponad 100 a ty jakis pojeb pisze ze kurka idzie mu 130 ochujales debilu!!!!!!! |
|
|
Szymon
|
Wysłany:
Sob 20:31, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
Niedawno dołączyłem do tego forum i chciałbym się dowiedzieć jak ustawić zapłon .
Oczywiście w Jawce Mustang blokowanej. Według tego co tu czytałem
od 1.8 do 2.0 mm przed końcem przed najdłuższym punktem uderzenia tłoka |
|
|