Autor |
Wiadomość |
Mosqueda
|
Wysłany:
Pon 9:09, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
Siema Arczi jak bys mogl napisac na gg 6924403 mial bym pytanko do Ciebie |
|
|
Flash
|
Wysłany:
Śro 14:23, 20 Lip 2011 Temat postu: |
|
Jak czytałem pierwszy post tego tematu to nie wiedziałem czy mam się śmiać czy płakać. 9km ze zwykłej 60 ? o.O To nie jest możliwe nawet z cylkiem 61 RZT
Cytat: |
Wzrost mocy z 3,7KM na 9KM! Takimi osiągami mogą poszczycić się tylko nieliczne motorowery japońskie . |
To mnie rozwaliło, japońskie 50 takie jak np. DT 50 rozwijają moc do nawet 10km bez żadnych przeróbek.
Cytat: |
sklep internetowy WILMAT oferuje nowy, nie chromowany tłumik sportowy w cenie 62zł!, model chromowany kosztuje 80zł |
Zakładam, że chodzi tu o tłumik zwany przez wielu użytkowników Simków "pseudosport", on na pewno nie polepszy osiągów, a we większości przypadków potrafi nawet zdławić silnik.
Cytat: |
Gdy i to ciebie nie zadowala jedynym wyjściem dla ciebie jest kupno MZ ETZ 251 lub (gdy masz więcej kasy) ścigacza o pojemności ok.. 1000ccm i wstawienie takiego silnika do simsona*. |
To jest mistrzowski tekst. 1000cm3 w simsonie xP, tam nawet nie ma miejsca na taki silnik.
Sylwek napisał: |
Ja widziałęm iskrownik z magnetem, kóry podobno roskręca simka do 16 000 obr/min. Moze być to ptawda?? |
Przy takiej ilości obrotów w simku to po jednej sekundzie szukałby? głowicy, tłoka i korbowodu u sąsiada, a wał ganiałby Ci psa po podwórku. To tyle ode mnie ;] |
|
|
lada5
|
Wysłany:
Pon 21:39, 25 Kwi 2011 Temat postu: |
|
Mam 3-biegowego Simaka, który po zmianie cylka na 60 chińską za 80 zł leci mi koło 75 km/h. A maksymalną prędkość którą osiągnąłem to 90 km/h. Wydaje mi się, że wystarczy... |
|
|
Unkel
|
Wysłany:
Wto 21:52, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
Witam. Jestem na tym forum nowy.
Chciałbym ztuningowac mojego simka
KNIAZW - CYLINDER KPL. RZT POWER S61 SIMSON
Wał MZA S70 z wypełniuaczami
kosz s 70
gaznik Amal 19
Mam odnosnie tego pytanko
jakia bedzie prędkosc V-max?
jaką osiągnie moc??
Jakie bedzie spalanie simka
Mam nadzieje ze dobrze dobrałem czesci
Proszę Daradzcie czekam na odp. pozdrawiam |
|
|
anonim
|
Wysłany:
Wto 19:58, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
ja pierdole... jacy wy wszyscy jestescie zjebani... cylek 60 na serii i z waszymi pustymi tłumikami i gaznikami od mz leca 100km\h... jak to czytałem to nie wiedziałem czy się smaić czy płakać...60/4/3 z pełnym osprzętam( sportowy gaznik<amal>, wał z wypełniaczami, tłumik rezonansowy<spawany> do tego kosz sprzegłowy s70 i zapłon <vape>) ledwo złapie granicje 100km\h...a wasze cylki za 60 góra 100zł wykrecaja magiczne 15 000 RPM i leca 110km\h... zal dupe ściska. Banda zjebów i nie udaczników... a do tych wszystkich co sie pytaja ile simek pojedzie po tych wieśniackich tuningach typu: polerka kanałow,super sportowy puste orginalne tłumiki albo pseudosporty za 80zł ktore tylko osłabiaja sprzęt albo gaznki o przelotach 24mm do serii(50ccm) albo do 60ccm a nawet do 70/2.A więc jak nie znacie sie na rzeczy nie piszcie takich bzdetów tylko weście poczytajcie i sie czegos nauczcie a nie "ile po tym WIEJSKIM TUNINGU pojedzie". Tak więc wam odpowiem:) a w kurwe pojedzie.... |
|
|
Johny
|
Wysłany:
Śro 12:14, 14 Kwi 2010 Temat postu: leo |
|
Ale wy macie nasrane 16tys rpm to nie ile wyciska tylko ile wytrzymuje i jest to zapłon VAPE co do tych pojebów co mówią że simek na 60 poleci max 70 to się myli
wejdzcie sobie na you tuba i wpiszcie simson s60 special
Jeśli nie wiecie istnieje coś takiego jak silniczek AM6 z turbo sprężarką i leci 150mph
wyciągnięcie środka z tłumika daje lepszą moc ale nie dużo raczej badzo mało nie pojedzie szybciej ale bedzie miał delikatnie lepszego kopa
CHĘTNIE ODP NA PYTANIA |
|
|
mondhazz
|
Wysłany:
Pią 19:06, 09 Kwi 2010 Temat postu: |
|
was powaliło
simson z 16000obr/min to totalny debilizm
i z tego co mi wiadomo simek jedzie max 100km/h
a doczytałem sie że chciałby ktoś żeby jechał 140 km/h
mz250 tyle idzie
simson to tylko motorower ma być ekonomiczny
przepraszam jeśli kogoś uraziłem |
|
|
pająk111
|
Wysłany:
Sob 21:26, 28 Lis 2009 Temat postu: cylinder 60 |
|
mam w swojm simsonie s 51 wsadzony cylinder sześcio kanałowy polerowane kanały oczywiście i kanał wlotowy i wylotowy cylinder kosztowal mnie 3zł kupiłem go na złomie był zatarty dałem go na szlif wyszedł drugi szlif kupiłem tłak jedno pierściąkowy simson jdzie we dwuch pod każdą górke spokojnie 80km/h samemu 85km/h!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 21:31, 03 Lis 2009 Temat postu: |
|
TOTALNI IDIOCI HAHAHA... JAK WIERZYCIE ZE SIMEK PRO ELO TJUNING S60 BEDZIE TAK NIEZIEMSKO ZAPIERDALAŁ TO MUSZE WAS ROZCZAROWAC.... Z OKNEM WYDECHOWYM NA 26MM MOŻECIE MYŚLEC O 9000OBR/MIN A NIE NA SERI I JESZCZE TEORIA PRZYŚPIESZENIA ZAPŁONU... CIEKAWE, ALE TAK SIE SKŁADA ŻE HUJA SIE ZNACIE NA SILNIKACH!! JAK PRZY ZWIEKRZENIU POJEMNOSCI PRZYSCPIESZYCIE ZAPŁON TO NAPEWNO TO NIE BEDZIE ZAPIERDALAŁO TE WASZE 100KM/H ALE AŻ CAŁE 70 I SIE BEDZIE ZACIERAŁ I WAŁ HUJ STRZELI SZYBCIEJ NIŻ MYŚLICIE... Z WASZYM PODEJŚCIEM TO LEPIEJ ZACZYNAJCIE TUNING OD NAKLEJEK DODAJĄCYCH MOCY I SZYBKOŚCI BO ŻAL DUPE ŚCISKA... DOBRYM TUNINGIEM JEST ZROBIENIE TŁUMIKA Z PUSTEGO OPAKOWANIA COCA-COLI Z MC-DONALDA I NAJEBANIE SYLIKONU NA PIERSCIENIE, WTEDY TAKA KOMPRECHA ZE SIMEK NA 7 BIEGOWEJ SKRZYNI, Z KTÓREJ WSKAKUJĄ TYLKO 1,2 I 3 BEDZIE RWAŁ NA KOŁO I NAWET HAYABUZA SZANS NIE MA WYTESTUJCIE BO JAK NA WASZYCH TJUNACH LATACIE PO 100COŚ TAM NA GODZINE TO POLECICIE 240 |
|
|
Debil
|
Wysłany:
Sob 8:44, 01 Lis 2008 Temat postu: |
|
tWOJA stara tez tak miala i sie dobrzegrala bo si ef=dobrze przejebala i chuj w am w dupe cos sie znacie HAHAHAHAHAH debile a ja nie umie oiisaks po polskiemu hahah dupy z zwasz hahah mije gg jak co s chuj chuj chuj chu 4611 i dupa haah jestem hakw-er hhaa i dupa momomomomomoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooomomom]
moom
om
mo
m
omom
m
m
m |
|
|